بهترین های روز







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تنهایی...........؟؟؟

به نام خالق تنهایی

امروز ٢٠خرداد تولد ٢١سالگیمه

همه این روز رو بهم تبریک گفتن جزء اونیکه ازش انتظار داشتم به اینکه بینمون...

ولی حداقل به یه پیام تبریک بفرستاد

فکرشو نمیکردم که اینقدر زود در عرض چند هفته همه چیز فراموش بشه

شاید هم یادش نبوده یه حتی این روز براش اونقدر هم مهم نبوده...

ولی اشکال نداره من روز شماری میکنم تا ٢٧تیر تا من تولدشو تبریک بگم وبهش ثابت کنم که چقدر برام ارزش داره

امیدوارم هرجا باشه خدا پشت وپناهش باشه...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلمان در 12:8 | |