نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی‌ کنند!

به گزارش تعامل، یک آسیب‌شناس اجتماعی با اشاره به نتایج تحقیق بر روی ۵۰ پسری که با دوست دختران خود رابطه جنسی داشتند، گفت: این پسران عنوان کردند که اگر تا آخر عمر هم مجرد باقی بمانند حاضر به ازدواج با این دختران نیستند چون خیانت توسط این افراد دور از انتظار نیست.
به گزارش جوان پارسی، امان الله قرائی مقدم با اشاره به نتایج تحقیق بر روی پسرانی که قبل از ازدواج رابطه جنسی با دوست دختر خود داشتند، اظهار داشت: در این تحقیق ۵۰ پسری که در دوران تجرد رابطه جنسی داشتند،‌بررسی شدند.
نکته جالب در تحقیق این بود که آنها اعلام کردند به هیچ عنوان حاضر نیستند با دختری که رابطه جنسی با او داشتند ازدواج کنند.
وی افزود: این پسران عنوان کردند دختری که با آنها ارتباط جنسی برقرار کرده به راحتی می‌تواند پس از ازدواج به همسر خود خیانت کند و مخفیانه از همسر با فرد دیگری رابطه جنسی داشته باشد.

[+] نوشته شده توسط سلمان در 1:58 | |







حادثه وحشتناک برای دختری که کوکتل خورد و معده اش سوراخ شد !!!

حادثه وحشتناک برای دختری که کوکتل خورد و معده اش سوراخ شد !!!

گبی اسکالون

گبی اسکالون ۱۸ ساله در شب جشن تولدش یک کوکتل حاوی قطره‌ای ازت مایع نوشید که بلافاصله دچار تنگی نفس و درد شدید در معده‌اش شد.

دوستانش او را به بیمارستان شهر لاکستر شمال انگلستان بردند و پزشکان هنگام معاینه متوجه سوراخ شدن معده دختر نوجوان شدند پس ناگزیر با توسل به جراحی، معده‌اش را درآوردند اما حال دختر نوجوان به شدت وخیم است.

ازت مایع یا نیتروژن ماده‌ای بسیار خطرناک است که به محض تماس با هوا تولید بخار غلیظی می‌کند؛ استفاده از این ماده شیمیایی در آشپزخانه رستوران‌ها رواج دارد و آشپزها برای جلوه بصری غذا و یخ زدن فوری برخی از مواد از جمله تولید یخ آن را به کار می‌برند.

به گزارش رویترز، در عین حال برای شکستن قفل‌های سنگین از ازت مایع به عنوان جوش استفاده می‌شود؛ ازت مایع به محض تماس با پوست یا بافت اندام‌ها ایجاد سوختگی شدید می‌کند.

کارلو کریسچی شیمیدان می‌گوید: برای مصرف غذاهایی که با ازت مایع سرد شده باشند باید حتما تا زمان بخار شدن کامل آن صبر کرد؛ متصدی کافه که در کوکتل گبی قطره‌ای ازت مایع ریخته بود به چنین نکته خطرناکی توجه نکرده و جان دخترک را به خطر انداخت.

همچنین، مالکوم پاوی استاد دانشگاه لیدز می‌گوید:‌ ازت مایع به سرعت تبدیل به گاز شده و معده را مانند یک بادکنک می‌ترکاند؛ تصور اینکه این ماده خطرناک در نوشابه‌هایشان ریخته تا جلوه بصری پیدا کند، واقعاً باورنکردنی است؛ پلیس لانکستر تحقیقاتی را در این رابطه آغاز کرده است.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 1:55 | |







ترور دردناک دختر دانش آموز / عکس

ملت ایران : یک دختر پاکستانی که جزء دانش اموزان ممتاز بود و دیگر دختران را به تحصیل تشویق می کرد در مقابل چشم همکلاسی هایش توسط یکی از افراد طالبان کشته شد.

دختر پاکستانی

ملالا یوسفزی در حالیکه در اتوبوس مدرسه نشسته بود تا به خانه اش در مینگورا پاکستان برگردد توسط یک مرد به ضربه گلوله در مقابل همسن و سالانش کشته شد . به گزارش پلیس مینگورا یک مرد در مقابل مدرسه از دیگر دانش آموزان سراغ ملالا را گرفته بود و وقتی هویت این دختر مشخص شد به او و همکلاسی اش شلیک کرد که ملالا کشته و دختر دیگر زخمی شد . طالبان مسئولیت این جنایت را به عهده گرفت

گفته میشود این مرد ادعا کرد اگر این دختر را نمی کشت بازهم برای ترور او اقدام می کرد.

گفته میشود ملالا علیه افکار طالبان فعالیت داشته است و دختران را به ادامه تحصیل تشویق می کرده است.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 1:53 | |







دختری که نامزد مادرش او را آزار جنسی میداد و حالا یک قهرمان است! !

دختری که نامزد مادرش او را آزار جنسی میداد و حالا یک قهرمان است! + عکس

دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن در رشته دوی صد متر بانوان اعلام کرد که نامزد مادرش در هنگامی که او در کلاس دوم دبیرستان بوده او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار میداده و باعث شده او از خانه بگریزد!

"کیلی ولز" میگوید : فرار از خانه مهمترین تصمیم زندگی ام بود،پس از آن با دوستم در خانه شان زندگی کردم و خانواده او مرا همچون دخترشان بزرگ کردند،یکماه پس از گریختن من مادرم و نامزدش در یک حادثه رانندگی جان باختند و این باعث شد تا برای فراموشی این موضوع به ورزش روی بیاورم و بصورت جدی آنرا دنبال کنم.

دختری که نامزد مادرش او را آزار جنسی میداد و حالا یک قهرمان است! + عکس

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:56 | |







باهوش‌ ترین فرد جهان کیست؟

باهوش‌ ترین فرد جهان کیست؟ +عکس

خبرگزاری برنا: از آنجا که ضریب هوشی انسان های معمولی بین ۸۵ تا ۱۱۵ است، فردی که ضریب هوشی ۲۵۰ داشته باشد، قطعا نابغه محسوب می شود.

ویلیام جیم سایدیس، باهوش ترین فرد تاریخ بود که توانست در یک سالگی بنویسد، در ۵ سالگی به ۵ زبان رایج دنیا صحبت کند و در ۱۱ سالگی استاد دانشگاه هاروارد شود.

سایدیس در سال ۱۸۹۸ در آمریکا به دنیا آمد و در سن ۴۶ سالگی نیز از دنیا رفت.

باهوش‌ ترین فرد جهان کیست؟ +عکس

از دیگر ویژگی ها او این است که می توانست در ۱۸ ماهگی نیویورک تایمز بخواند و در ۸ سالگی به ۸ زبان صحبت کند. جالب اینکه بعدها خودش زبان دیگری را به وجود آورد که نامش را VENDERGOOD گذاشت.

ناگفته نماند، ضریب هوشی انسان های نابغه بین ۱۵۵ تا ۲۰۰ است ولی سایدس در این زمینه رکورد باهوش ترین های دنیا را شکسته است.

برای نمونه بد نیست بدانید که ضریب هوشی گالیله را ۱۸۰ تخمین می زنند و ضریب هوشی بیل گیتس بنیان گذار شرکت نرم افزاری مایکروسافت نیز ۱۶۰ است.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:52 | |







تصاویری شگفت انگیز از یک سنجاب به رنگ بنفش!

 

تصاویری شگفت انگیز از یک سنجاب به رنگ بنفش!

یک زوج آمریکایی در باغ خانه خود سنجاب عجیبی را به دام انداختند که به رنگ ارغوانی است و توانسته کاربران اینترنت و دانشمندان را شگفت زده کند.

"سنجاب ارغوانی" اصطلاحی است که در زبان انگلیسی برای نشان دادن "گزینه بسیار مطلوبی که وجود ندارد" استفاده می شود.

اکنون به نظر می رسد که "سنجاب ارغوانی" واقعاً وجود دارد. درحقیقت، یک زوج آمریکایی ساکن سواحل "جرسی" در پنسیلوانیا در باغ خانه خود سنجابی را به دام انداختند که به رنگ ارغوانی است.

"کانی امرت" زمانی که همسرش "پرسی" را صدا زد تا یک مخلوق عجیب را به وی نشان دهد به چشمان خود اعتماد نمی کرد.

پس از اینکه این زوج توانستند این حیوان را به دام اندازند از آن چند عکس گرفتند و به همسایگان خود نشان دادند تا آنها هم نظرشان را درباره رنگ عجیب این سنجاب بگویند. سپس، حیوان را آزاد کردند و اجازه دادند که به جنگل بازگردد.

تصاویری شگفت انگیز از یک سنجاب به رنگ بنفش!

درحقیقت هنوز به درستی مشخص نیست که این سنجاب چگونه به رنگ ارغوانی درآمده است اما این احتمال وجود دارد که کسی آن را رنگ کرده باشد. هرچند به نظر می رسد این رنگ یک دست تر از چیزی است که بتوان گفت با اسپری رنگ شده است.

تصاویری شگفت انگیز از یک سنجاب به رنگ بنفش!

"کریش پیلای"، استاد دانشگاه پنسیلوانیا توضیحی برای رنگ پوست خز این سنجاب ارائه کرد و گفت که به نظر می رسد این حیوان با رنگ "ارغوانی امپراتوری" رنگی شده است. این رنگ یک ترکیب بروم ارگانیک است که در میان جانوران نرم تن به وفور یافت می شود. این محقق با تأکید بر اینکه این موقعیت اصلا برای این سنجاب خوب نیست خاطرنشان کرد که به نظر می رسد مقدار برم در سیستم بدن این جونده بسیار بالا باشد.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:3 | |







سرنوشت و ازدواج عجیب برای خواهران دوقلو! + عکس

 

سرنوشت و ازدواج عجیب برای خواهران دوقلو! + عکس

دو دختر متولد اندونزی که دوقلو هستند بعد از 29 سال همدیگر را در حالی پیدا کردند که در فاصله 40 کیلومتری از هم در جنوب سوئد زندگی میکردند. آنها در ژانویه سال پیش همدیگر را پیدا کردند و بعد از انجام تست " دی ان ای" مشخص شد که خواهر هستد.

این دو خواهر 29 سال پیش توسط دو خانواده سوئدی از یتیم خانه ای در اندونزی به فرزندی گرفته شدند. اما هیچیک از این خانواده ها از وجود دختر دیگر اطلاعی نداشت.

یکی از خانواده ها در حالیکه سوار تاکسی آن محل را ترک میکرد توسط راننده تاکسی که احتمال میرود پدر این دو دختر باشد فهمیدند که این دختر خواهر هم دارد و همان زمان نام اندونزیایی این دو دختر را روی برگه ای نوشتند و نگه داشتند.

سرنوشت و ازدواج عجیب برای خواهران دوقلو! + عکس

حدود 29 سال از آن زمان گذشت و یکی از این دختران تصمیم گرفت خانواده اصلی اش را پیدا کند و پدر و مادر با دادن اسمها به او وی را راهنمایی کردند.

این دختر با جستجوی نام کسانی که از اندونزی به فرزندی خانواده های سوئدی در آمدند توانست خواهرش را در فاصله 40 کیلومتری از خودش در سوئد بیابد. جالب اینجاست این دوخواهر هردو معلم هستند. هردو دو سال پیش و در یک روز ازدواج کردند.

بعد از انجام تست دی ان ای این دو خواهر بیشتر وقتشان را باهم سپری میکنند و تصمیم گرفته اند به دنبال پدر و مادر واقعی شان به اندونزی سفر کرده و آنها را بیابند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:1 | |







زنان دوست های خوبی نیستند!؟ / طنز

 

زنان دوست های خوبی نیستند!؟ / طنز

در واقع خانومها دوستان خوبی نیستن و واسه همین به همه، چه آقا و چه خانوم

توصیه می کنم که دوستاتون رو منحصرا از بین آقایون انتخاب کنید !!

خب مسلمه که همه می پرسن چرا ؟!

با یک مثال ساده توضیح می دهم :

آقا و خانومی که چند وقتی بود باهم ازدواج کرده بودن پس از مدتی اتفاقات جالبی

واسشون رخ میده

یه شب خانوم نمی ره خونه.

فردا صبح در بازگشت به خونه آقا از خانومش سوال می کنه که دیشب کجا بودی ؟

خانوم هم جواب می ده که خونه ی یکی از دوستام بودم !!!

آقا بلافاصله بعد ازاین جواب به ۱۰ تا از بهترین دوستان خانومش تلفن می کنه و

ازشون سوال می کنه که آیا خانومش دیشب پیش اونا بوده یا خیر ؟

همگی دوستان خانومه جواب می دن نه !!!!!

خب به همین راحتی می تونیم پی ببریم که خانوم ها دوستان خوبی نیستن و هیچ وقت

نمیشه روشون حساب کرد.

اما حالا چرا آقایون دوستان خوبی هستن و همیشه می تونین روشون حساب کنین

چند وقت بعد از این ماجرای آقا و خانومه !!!

آقا یه شب خونه نمیره.

و فردای اون شب در بازگشت به خونه این بار خانومه از آقا سوال می کنه که دیشب

کجا بودی ؟

آقا بلافاصله جواب می ده که : خب، پیش یکی از دوستام بودم !!!

و خانوم بلافاصله به ۱۰ تا از بهترین دوستای آقا زنگ می زنه و می گه که :

آیا آقا دیشب پیش اونا بوده یا خیر ؟

۸ تا از دوستای آقا می گن که آره !!!!! آقا دیشب پیش ما بوده

و ۲ تا هم می گن که هنوز هم پیش ماست ولی خوابیده ، بیدار شد میگم زنگ بزنه !!!!!

به همین راحتی می تونین نتیجه بگیرین که دوستان مرد خیلی قابل اعتماد تر هستن و

همیشه می شه روشون حساب کرد!


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:59 | |







عکس هایی از دختری که عجیب ترین چهره جهان را دارد

 

عکس هایی از دختری که عجیب ترین چهره جهان را دارد

تینا لئوپارد یک وبلاگ نویس چینی است.او به دلیل شکل نا متعارف جمجمه اش باعث تعجب اطرافیانش شده است. تینا به تازگی عکس هایی از چهره عجیب و سه گوشش را در اینترنت اشتراک گذاری کرده است.

[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:57 | |







چیکار کنیم که شیطان دور و برمان نچرخد؟!

 
چیکار کنیم که شیطان دور و برمان نچرخد؟!

798794 2 چیکار کنیم که شیطان دور و برمان نچرخد؟!

بنشین و فکر کن. اصلاً مقابل آینه‌ای بایست و با خودت بگو من آدمم یا حیوان؟ اگر آدم هستی پس چرا برنامه‌ی حیوانات را عمل می‌کنی؟
انسان موجود شریفی است که از اول عالم خلقت تا الآن کسی او را آن‌چنان که باید نشناخته است. افرادی هم که درباره‌ی انسان کنجکاوی و پژوهش کرده‌اند، در پایان گفته‌اند: «انسان؛ موجود ناشناخته»

انسان یک بُعد جسمانی و ظاهری دارد و یک بُعد ملکوتی و آسمانی. تنها کسانی می‌توانند انسان را تعلیم و تربیت کنند که او را بشناسند. این طور که از آیات شریفه‌ی قرآن و مکتب انبیاء برمی‌آید، شناخت انسان با توجه به این بُعد غیبی و ملکوتی‌اش، در انحصار انبیاء و ائمه علیهم‌السلام است. ایشان از ناحیه‌ی خدای متعال انسان را کاملاً می‌شناسند و لذا مأموریت دارند که انسان را تربیت کنند. وظیفه‌ی اصلی انبیاء تربیت آدمی است و لاغیر. البته کارها و خدمات دیگری هم دارند، اما وظیفه‌ی اصلی انبیاء همانا تربیت انسان‌ها بوده تا آن‌ها را به مقام والای خودشان برسانند.

قرآن می‌فرماید مقام انسان از همه‌ی موجودات بالاتر است. لذا مربی او هم باید خیلی بالا و والا باشد. قرآن انسان را مسجود فرشتگان معرفی می‌کند و در این باره تعبیر «کلّهُم أجمعون» (سوره‌ ص، آیه‌ ۷۳) را به کار می‌برد. یعنی همه‌ فرشتگان و حتی فرشتگانی چون جبرئیل و میکائیل که مقام عالی دارند، در مقابل انسان و در برابر حضرت آدم تعظیم کردند. همین انسان همواره بین دو دعوت قرار دارد؛ یکی دعوت شیاطینِ جن و إنس و دیگری دعوت فرشتگان و انبیاء. انسان دائماً بین این دو بالا و پایین می‌رود تا این که جذب مکتب انبیاء یا جذب راه و روش شیاطین شود. از اول خلقت تا الان نیز أکثرهم لایعقلون بوده‌اند. یعنی بیشتر افرادِ بشر جذب شیاطین شده‌اند. قرآن اما یک دسته را استثناء می‌کند که خود شیطان نیز قبول کرده و آن، بندگان مُخلَص (به فتح لام) خداوند است ..

اگر انسان به دنبال تربیت شدن و ساخته شدن باشد، باید بداند که راهش نزدیکی به انبیاء الهی است. هرچه انسان به انبیاء نزدیک شود و به مکتب آنها اعتنا کند، ساخته و باکمالات می‌شود و هرچه از انبیاء فاصله بگیرد، حتماً به سمت جهل و نادانی و فساد خواهد رفت. این که قرآن در آیه‌ شریفه‌ «ظَهَرَ‌ الْفَسَادُ فِی الْبَرِّ‌ وَالْبَحْرِ‌ بِمَا کسَبَتْ أَیْدِی النَّاس» (سوره‌ روم، آیه‌ ۴۱) می‌گوید که فساد در دریا و خشکی، یعنی در تمام سطح دنیا گسترش پیدا می‌کند، به واسطه‌ی کارهایی است که بنی‌آدم می‌کند. هیچ وقت نمی‌گوید گوساله‌ها یا گوسفندها یا گربه‌ها این فساد را ایجاد می‌کنند، بلکه انسان است.

ماه رمضان یک خصوصیتی دارد که رحمت خدا بیشتر نازل می‌شود. یعنی خداوند درب خانه‌ی رحمتش را باز می‌کند و بندگان خودش را دعوت می‌کند که بیایید شما را بیامرزم. بیایید خیرات به شما بدهم. همه‌ی این‌ها در ماه رمضان است. مثلاً دعای ابوحمزه‌ی ثمالی -که در سحرهای ماه رمضان سفارش شده- هرچه کمال و خیرات بخواهید، در آن هست و امام سجاد علیه‌السلام چیزی را واگذار نکرده است. حتی اگر هر مرتبه یک صفحه‌اش را بخوانید، برکات فراوان دارد
انسان است که دنیا و آخرت را آباد می‌کند و در بهشت بر دیگران شرافت دارد، منتها «قلیلٌ مِن عِبادی الشَّکور»(سوره‌ سبا، ۱۳) خیلی کم هستند از افراد انسان که جذب انبیاء شده باشند. اگر انسان از جاذبه‌ی زمین خارج شود و مثلاً به سمت کره‌ی ماه برود، به ماه که نزدیک می‌شود، جاذبه‌ی ماه او را می‌کشد و اگر وسط واقع شود، نه جاذبه‌ی ماه او را می‌کشد و نه جاذبه‌ی زمین. تا آخرش که یا جذب زمین می‌شود یا جذب کره‌ی ماه. انسان دائماً این گونه است. یعنی دائماً شیاطین جذبش می‌کنند، انبیاء علیهم‌السلام هم دائماً جذبش می‌کنند تا این که این انسان جذب کدامیک شود. این مسأله‌ی پیچیده‌ای نیست.
اگر می‌خواهی شیطان سر به سرت نگذارد…
اگر کسی واقعاً بخواهد انسان باشد و از انسانیت استعفا ندهد، راهش از مکتب انبیاء الهی است. تعلیمات انبیاء دور از دسترس نیست و اگر افراد به این تعالیم عمل کنند، هیچ‌وقت گمراهی و فساد و فرورفتن در لجنزارها واقع نخواهد شد. شما یک بوته‌ی گُل را تصور کنید که اگر بخواهید رشد کند و گل بدهد و زیبا باشد، باید مواظب آفت‌ها باشید تا آن را فاسد نکنند وگرنه آن گل رشد نمی‌کند. انسان هم همین‌گونه است.

بعضی از امور با انسانیت انسان منافات دارد و شناخت این امور چندان دشوار نیست. انبیاء به واسطه‌ ارتباط با وحی الهی گفته‌اند که فلان کار را نکنید فلان کار را بکنید و اگر می‌خواهید انسان باشید، این‌ها را انجام دهید و آنها نه. اگر می‌خواهید شیاطین سر به سر شما نگذارند و در شما فساد ایجاد نکنند، این کارهای حرام را نکنید. همه‌ی این‌ها روشن است.

ترک این گناهان خیلی مشکل نیست و ما خودمان مشکلش می‌کنیم. حسب نقلی از امیرالمۆمنین علیه‌السلام سۆال کردند که شما از کجا به این مقام رسیدی؟ فرمودند: من یک دیواری دور قلب خودم کشیدم. یک دری هم برای آن گذاشتم. خودم کنار در ایستادم و نگذاشتم غیر از خدا وارد قلبم شود.

امیرالمۆمنین علیه‌السلام در حدیثی می‌فرمایند: «نَبِّه بالتَّفَکرِ قَلبَک و جافِ عَن اللّیلِ جَنبَک و اتَّقِ اللهَ رَبَّک»(اصول کافی باب التّفکر حدیث ۱) قلبت را با فکر کردن بیدار کن. کلیدش تفکر است. بنشین و فکر کن. اصلاً مقابل آینه‌ای بایست و با خودت بگو من آدمم یا حیوان؟ اگر آدم هستی پس چرا برنامه‌ی حیوانات را عمل می‌کنی؟ چرا برنامه‌ی شیاطین را عمل می‌کنی؟ آدم هستی یا از آدمیت استعفا داده‌ای؟ حضرت می‌فرماید: با تفکر قلبت بیدار می‌شود و می‌فهمد که راه آدمیت را باید طی کند. راه حیوانات که راه من نیست. بله؛ جنبه‌ی حیوانیت هم دارم، اما نه طوری که تمام عمرم را به این جنبه بدهم ..
در ادامه می‌فرماید: «و جافِ عَن اللّیلِ جَنبَک». وقتی بخواهی خودت را بسازی، شیاطین زیاد سر به سرت می‌گذارند. لذا فاصله بگیر از این‌ها و به انبیاء نزدیک شو و با خدا ارتباط پیدا کن. پس شب‌ها بلند شو و مقداری با خدا مناجات کن. همه‌ شب تا صبح را نگیر بخواب. اگر با خدا مناجات نکنی، نمی‌توانی از شرّ شیاطین در امان باشی ..

در آخر امیرالمۆمنین می‌فرمایند: «و اتَّقِ اللهَ رَبَّک». تقوای الهی، یعنی چیزهایی را که خدا بر تو حرام کرده، همه را باید ترک کنی. غیبت نکن. دروغ نگو. مال مردم را تصرف نکن. پشت سر مردم حرف نزن. نقشه برای مردم نکش. عباداتت را بجا بیاور. نمازت را سر وقت بخوان. روزه ات را بگیر و …

وقتی کار خود را مشکل می‌کنیم
این کارها خیلی مشکل نیست. البته شاید تصورش مشکل باشد و طرف وقتی انجام این‌ها را تصور کند، خیال کند که مشکل است، اما وقتی انجام می‌دهد می‌بیند مشکل نیست. مثلاً این‌که دروغ نگوید یا مال مردم را نخورد، کجایش مشکل است؟ خدا روزی آدم را می‌رساند، منتها هوی و هوس باعث می‌شود آدم به اندازه‌ای که خدا قسمتش می‌کند، راضی نباشد و می‌خواهد از هر جهت و هر راهی که شده، بیشترش کند. پس خودش برای خودش مشکل ایجاد می‌کند. من الان افرادی را می‌شناسم که ورشکست شده‌اند و سرمایه و ثروت و آبرویشان از دست رفته، نه از باب این که می‌خواستند زندگی کنند، بلکه می‌گفتند این مقداری که من دارم کم است؛ می‌خواستند زیادش کنند، زیادی که به درد هم نمی‌خورد.

اگر انسان از جاذبه‌ی زمین خارج شود و مثلاً به سمت کره‌ی ماه برود، به ماه که نزدیک می‌شود، جاذبه‌ی ماه او را می‌کشد و اگر وسط واقع شود، نه جاذبه‌ی ماه او را می‌کشد و نه جاذبه‌ی زمین. تا آخرش که یا جذب زمین می‌شود یا جذب کره‌ی ماه. انسان دائماً این گونه است. یعنی دائماً شیاطین جذبش می‌کنند، انبیاء علیهم‌السلام هم دائماً جذبش می‌کنند تا این که این انسان جذب کدامیک شود. این مسأله‌ی پیچیده‌ای نیست
مثلاً من الان همین‌طور زندگی‌ام دارد اداره می‌شود. حالا یک میلیارد اضافه داشته باشم به چه دردم می‌خورد جز این ‌که برایم گرفتاری درست کند؟ بله، اگر یک میلیارد می‌خواهم که به فقرا کمک کنم، قضیه فرق می‌کند، ولی معمولاً این نیست.

امیرالمۆمنین علیه‌السلام الگو است. البته کسی نمی‌تواند به علی علیه‌السلام برسد و کسی نمی‌گوید که تو مثل علی علیه‌السلام باش، اما می‌توانی در راه علی علیه‌السلام باشی. مثلاً آدم ببیند کاری را که می‌خواهد انجام دهد، آیا خدا راضی است یا نه؟ آیا پیغمبر خدا راضی است یا نه؟ آیا علی علیه‌السلام راضی است یا نه؟ خیلی غامض و پیچیده نیست. وقتی می‌گویند «حرام نخور»، نخور. این که دیگر سۆال ندارد. !

ماه رمضان یک خصوصیتی دارد که رحمت خدا بیشتر نازل می‌شود. یعنی خداوند درب خانه‌ی رحمتش را باز می‌کند و بندگان خودش را دعوت می‌کند که بیایید شما را بیامرزم. بیایید خیرات به شما بدهم. همه‌ی این‌ها در ماه رمضان است. مثلاً دعای ابوحمزه‌ی ثمالی – که در سحرهای ماه رمضان سفارش شده – هرچه کمال و خیرات بخواهید، در آن هست و امام سجاد علیه‌السلام چیزی را واگذار نکرده است. حتی اگر هر مرتبه یک صفحه‌اش را بخوانید، برکات فراوان دارد. در ماه رمضان این‌ همه برکات از ناحیه‌ی اولیای خدا نازل می‌شود. روزه گرفتن مقداری آدم را از این حیوانیت جدا می‌کند و مقداری به معنویات نزدیک می‌کند. خودِ روزه گرفتن کمال زیادی نصیب آدم می‌کند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:37 | |







ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! !!

 

ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! +عکس

ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! +عکس
ملکه زیبایی سال 2009 ایالت ایداهو بر اثر یک حادثه که برسرش وارد می شود و بیهوش می شود، یک چهارم از جمجمه اش را پزشکان در شکمش قرار می دهند.

ملکه زیبایی سال 2009 ایالت ایداهو بر اثر یک حادثه که برسرش وارد می شود و بیهوش می شود، یک چهارم از جمجمه اش را پزشکان در شکمش قرار می دهند.

ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! +عکس| HiPersian.Com

جمی هیلتون و همسرش وقتی برای ماهی گیری به دره هل در ایالت آیداهو می روند ناگهان موقع ماهی گیری پایش لیز می خورد و از صخره سقوط می کند و بیهوش می شود. وقتی او را به بیمارستان می رسانند،جراحان یک چهارم جمجمه جمی هیلتون را خارج کرده و در شکمش گذاشتند تا استخوان تغذیه شده و استریل باقی بماند تا ورم مغز کم شود.این ملکه زیبایی بعد از عمل جراحی وقتی به هوش آمد برآمدگی سختی را در شکمش مشاهده کرد و همچنین بخشی از سر او که وجود نداشت. جمجمه داخل شکم بعد از 42 روز خارج و در یک عمل موفقیت آمیز دوباره در جای اصلی خود قرارداده شد.

جمی هیلتون که داری سه فرزند می باشد بعد از سه ماه به منزلش برگشت.وی در وبلاگش نوشت: دیگر هیچ چیز به اندازه خانواده اش در این دنیا برای او ارزش ندارد.

ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! +عکس| HiPersian.Com
ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! +عکس| HiPersian.Com
ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! +عکس| HiPersian.Com
ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! +عکس| HiPersian.Com

[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:35 | |







یک زن آمریکایی با پدرش ازدواج کرد! +عکس!!

یک زن آمریکایی با پدرش ازدواج کرد! +عکس

یک زن آمریکایی با پدرش ازدواج کرد! +عکس
یک زن 60 ساله آمریکایی شش سال پس از فوت همسرش واقعیت تلخی را کشف کرد که حاکی است او با پدرش ازدواج کرده بود.

یک زن 60 ساله آمریکایی شش سال پس از فوت همسرش واقعیت تلخی را کشف کرد که حاکی است او با پدرش ازدواج کرده بود.
والری سبرویل که ساکن ایالت اوهایو است از طریق عموی خود خبردار شد که همسر سابق او که 6 سال پیش فوت کرده ، پدر او بود.
سپرویل که ابتدا این اظهارات را باور نداشت اقدام به آزمایش DNA کرد و وقتی که نتایج آزمایش ثابت کرد همسر سابقش پدر او بود دچار شوک شدیدی شد.
به گزارش روزنامه " الرای" چاپ کویت، مادر والری که یک پیش خدمت بود دخترش را نزد پدر و مادرش رها کرد. او که بعضی اوقات از محل کار خود که در مکانی دور بود برای دیدن پدر و مادرش می رفت با دخترش نیز دیدار می کرد اما پدر و مادر او می گفتند او دوست آنها است و نامش کریستین است.

های پرشین دات کام

هنگامیکه پدربزرگ والری فوت کرد وی گمان می کرد پدر خود را از دست داده و هیچکس هویت واقعی پدرش را برای وی فاش نکرد.

او سال ها بعد با یک راننده کامیون به نام پیرسی آشنا شد و با وی ازدواج کرد بدون اینکه بداند که وی پدرش بود.

پیرسی سرانجام در سال 1998 به دلیل بیماری فوت کرد. والری اما از طریق دوستان وآشنایان زمزمه هایی در مورد ازدواج عجیب او با یکی از نزدیکان می شنید.

شش سال پس از درگذشت پیرسی یکی از عموهای والری به او گفت که همسر او در واقع پدرش بود.

والری پس از آزمایش DNA از این مساله شوکه شد و برای درمان زیرنظر روان پزشکان در بیمارستانی در اوهایو بستری شد.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:33 | |







کشف بزرگترین الماس دنیا +عکس!!

 

کشف بزرگترین الماس دنیا +عکس

کشف بزرگترین الماس دنیا +عکس
یک شرکت تولید الماس در روسیه الماسی با وزن 158 قیرات را درشمال شرقی این کشور استخراج کرد.

یک شرکت تولید الماس در روسیه الماسی با وزن 158 قیرات را درشمال شرقی این کشور استخراج کرد.

شرکت آلورسا که بزرگترین شرکت تولید الماس روسیه است این الماس 158 قیراتی که ارزش آن بیش از 1.5 میلیون دلار برآورد شده است را کشف کرد. این الماس 32 اینچی بزرگترین الماس دنیا لقب گرفت.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:29 | |







این زن،سرش از تن جدا شد ولی زنده ماند! !

این زن،سرش از تن جدا شد ولی زنده ماند!

باشگاه خبرنگاران: زنی که بر اثر تصادف سرش از نخاعش جدا شده بود و تنها از طریق عضلات و بافت ها با بدنش ارتباط داشت،پس از یکسال مراقبت ویژه توانست دوباره بر روی پاهای خود بایستد و دوباره به زندگی بازگردد.
یک شهروند امریکایی بانام راشل بیلی پس از وقوع یک تصادف مهیب راهی بیمارستان شد و این در حالی بود که بدلیل جدا شدن سرش از قسمت نخاع، سرش کاملا جداشده تلقی می شد و پزشکان امیدی به زنده ماندنش نداشتند.

زن

اما پزشکان توانستند سر این زن را که تنها بوسیله عضلات و بافت ها با بدنش تماس داشت را دوباره با استخوان نخاع جوش دهند و جان این زن را به طرز معجزه آسایی پس از یکسال تلاش نجات دهند.

بیلی که اکنون می تواند صریح صحبت کند اعلام کرده که زنده ماندن خود را مدیون ماموران اورژانسی است که به موقع خود را به صحنه رساندند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:23 | |







مدیر گوگل در برزیل دستگیر شد!!

مدیر گوگل در برزیل دستگیر شد

فارس: دادگاهی در برزیل مدیر گوگل در این کشور را به جرم نقض قوانین انتخاباتی محلی این کشور دستگیر کرده است.

به گزارش استار، ماجرا از آن آغاز شد که سایت به اشتراک گذاری ویدیوی یوتیوب وابسته به گوگل ویدیویی را در مورد یکی از نامزدهای پست شهرداری در برزیل منتشر کرد که توهین آمیز تشخیص داده شد.

در حالی که مقامات قضایی از گوگل خواسته بودند این ویدیو را از یوتیوب حذف کند، اما گوگل از این کار خودداری کرد، زیرا مدعی بود محتوای یاد شده توسط کاربران یوتیوب بر روی این سایت ارسال شده و گوگل در مورد محتوای منتشر شده توسط اشخاص و گروه های ثالث مسئولیتی ندارد.

با این حال دادگاهی محلی در برزیل گوگل را به علت نقض قوانین محلی انتخاباتی و توهین به یکی از نامزدها مقصر تشخیص داده است.

فابیو خوزه سیلوا کویلو هم اکنون در بازداشت پلیس است و تا زمانی که ویدیوی یاد شده از یوتیوب پاک نشود هم در زندان خواهد ماند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:18 | |







عکس: ماهی که در آب خفه شد چون یک اردک را خورده بود!!

عکس: ماهی که در آب خفه شد چون یک اردک را خورده بود!!

ماهیگیری که در حال صید ماهی بوده ، ماهی را شکار کرده که بدلیل خوردن یک اردک در آب خفه شده است!!

عکس: ماهی که در آب خفه شد چون یک اردک را خورده بود!!

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:16 | |







سوسکی که ابتدا با قورباغه ها دوست می شود و سپس آنها را می‌خورد!! + عکس

سوسکی که ابتدا با قورباغه ها دوست می شود و سپس آنها را می‌خورد!! + عکس

عادت غذایی سوسکهای کوچکی به نام "اپومیز" برای بسیاری از دوزیستان از قبیل قورباغه ها بسیار وحشتناک و دردآور است زیرا این سوسک با حضور در کنار دوزیستان اعتماد آنها را جلب کرده و سپس آنها را به قتل می رساند.

یکی از انواع سوسکهای زمینی عادت غذایی بسیار ترسناک و عجیبی دارد. این سوسک که "اپومیز" نام دارد بسیاری از دو زیستان که ابعاد بدن آنها چند برابر ابعاد بدن خودش است را کشته و می خورد، در حالی که معمولا دوزیستان از حشرات تغذیه می کنند نه حشرات از دو زیستان!

غذای معمول این سوسکها دیگر انواع بی مهرگان از قبیل پشه ها، کرمها و حشرات مرده است اما محققان در نهایت ناباوری مشاهده کردند هر زمان این سوسک در کنار یک دو زیست مانند قورباغه قرار می گیرد به راحتی آن را کشته و می خورد.

این سوسکها ترجیح می دهند پیش از شکار کردن یک دوزیست به خوبی شکار خود را شناسایی کنند از این رو در طول روز با به اشتراک گذاشتن پناهگاهشان با دوزیستان در نزدیکی آنها زندگی می کنند اما در شب همه چیز مرگبار شده و سوسک با حمله ای ناگهانی دوزیست را می کشد.

 

سوسکی که ابتدا با قورباغه ها دوست می شود و سپس آنها را می‌خورد!! + عکس

نحوه به قتل رسیدن دوزیستان به این شکل است که سوسک ابتدا پشت دو زیست را می گزد که در نتیجه آن شکار از خود عکس العمل شدیدی نشان می دهد و تلاش می کند سوسک را به گوشه ای پرتاب کند.

بر اساس گزارش ان بی سی، سپس سوسک در پشت دو زیست شکافی به وجود می آورد که جاندار را طی چند دقیقه فلج می کند و در نهایت سوسک به آرامی خوردن غذایش را آغاز می کند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:12 | |







نیکول کیدمن در سن 45سالگی همچنان می درخشد! + عکس

نیکول کیدمن در سن 45سالگی همچنان می درخشد! + عکس

نیکول کیدمن هم اکنون 45 سال سن دارد اما چهره او جوان تر به نظر می رسد. برخی معتقدند که او بطور مخفیانه جراحی های متعددی انجام داده تا بتواند ظاهر خود را حفظ نماید

نیکول کیدمن در سن 45سالگی همچنان می درخشد! + عکس

نیکول کیدمن در سن 45سالگی همچنان می درخشد! + عکس

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:9 | |







زنی که با لباس قرمز رنگش نماد عشق در تهران شد!!

زنی که با لباس قرمز رنگش نماد عشق در تهران شد!!

احتمالا هم سالان من یاقوت، زن سرخ پوش میدان فردوسی که در سال ۶۱ ناپدید شد را کاملاً به یاد بیاورند.

آن هایی که تهرانِ پیش از انقلاب را به یاد دارند زن سرخ پوش اطراف میدان فردوسی را دیده اند. زنی بزک کرده، لاغراندام، با قامتی متوسط، صورتی استخوانی که گذر عمر و ناگواری روزگار شکسته اش کرده بود. همه چیزش سرخ بود: کیف و کفش و جوراب و دامن و پیراهن و تل سر و بغچه ی همیشه دردستش و این اواخر روسری و عصایش.

تهرانی ها نام «یاقوت» بر او گذاشته بودند و خود نیز چنین دوست داشت. سال ها ــ می گویند بیست سی سال ــ هر روز، صبح تا شب، ساکت و آرام در حوالی میدان فردوسی ایستاده بود.

چنان به اطراف میدان نگاه می کرد که گویی همین لحظه کسی که منتظرش بوده از راه می رسد. بیش تر او را در ضلع شمال شرقی میدان، اول خیابان فیشرآباد (قرنی امروز) می دیدم. همان جایی که امروز پاساژی ساخته اند. به پایین میدان نگاه می کرد. همه می گفتند جفای معشوقی که از او خواسته بود با لباس سرخ بر سر قرار بیاید و قالش گذاشته بود او را برای همیشه سرخ پوش و خیابان نشین کرده بود. آدم ها را یکی یکی نگاه می کرد مگر یکی از آن ها همانی باشد که باید. گاهی که خسته می شد روی سکوی مغازه ها می نشست. مغازه دارهای اطراف با او مهربان بودند و به او چایی یا غذا می دادند. بعضی گفته اند ره گذران به او پول هم می دادند و من خود این را ندیدم، ولی می دیدم که گاهی لات ها و کودکان ول گرد و گدا سربه سرش می گذاشتند و او ناچار به جای دیگری از میدان می رفت.

اسطوره ی تهران بود. همیشه ساکت بود و حرف نمی زد و اگر مسعود بهنود مصاحبه با او را در کاستی منتشر نکرده بود، امروز صدایش را نداشتیم. سپانلو در منظومه ی خانم زمان او را به یاد تهران آورد:

«بدان سرخ پوشی بیندیش

که عمری مرتب به سروقت میعاد می رفت

و معشوق او را چنان کاشت

که اکنون درختی ست برگ و برش سرخ».

و خواننده هایی نیز ، همان زمان، در ترانه ای از زبان او خواندند:

«تو شهری که تو نیستی، خیابون شده خالی

دیگه هر چی تو دنیاس دارن رنگ خیالی

تو که نیستی منو ویلون تو خیابون ببینی

تو که نیستی منو با این دل داغون ببینی

بی تو غمگینم از این فاصله ی سال و زمونا

تا تو برگردی می شم دود و می رم تو آسمونا

اون نگاه گرم تو یادم نمی ره

بوسه ی بی شرم تو یادم نمی ره... ».

فیلمی درباره اش ساختند و گاهی هنوز از زبان پیرمردها و پیرزن ها حرف هایی می توان شنید، ولی کم تر کسی با خود او حرف زده بود. ...

آخرین باری که دیدمش سال های 60 یا 61 بود و گویا همان سال ها ناگهان یک روز دیگر نیامده بود و دیگر نیامد. اسطوره ی تهران گم شد و دیگر او را هیچ کس ندید...

سال هاست که از ناپدیدشدن او گذشته است. اما تهران او را فراموش نخواهد کرد. همان طور که دیگر اسطوره هایش را فراموش نمی کند. ...

بانوی سرخ پوش اسطوره ی عشق روزگار ما بود. ...

... می توان روز تولدش را یافت و این روز را روز عشق نامید و در آن روز همه ی عاشقان جفت جفت یا یکی یکی با لباسی سرخ در میدان فردوسی جمع شوند و به یاد یاقوت و همه ی عاشقان گم نام و نامدار و به یاد معشوق خود و به حرمت خودِ عشق گل سرخی بر گِردی میدان بنهند. می توان این گونه انسانی فرهنگ سازی کرد.

این سالم ترین اسطوره ای است که از دل همین مردم و کاملاً طبیعی ساخته شده...


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:5 | |







چهره های مشهور و خاطرات مدرسه!!

چهره های مشهور و خاطرات مدرسه

چهره های مشهور و خاطرات مدرسه
 

خیلی هایمان دوران مدرسه را دوست نداریم اما وقتی بزرگ تر می شویم دوران تحصیل و خاطرات آن به بخش زیبایی از خاطرات مان بدل می شود. در واقع همه ما از دوران مدرسه لحظات فراوانی را گوشه هارد درایو مغزمان ذخیره كرده ایم كه هربار با رجوع به آنها تكانی كوچك گوشه لب هایمان می خورد یا ته دلمان مورمور می شود؛ از اینكه چه روزهایی را گذراندیم تا به اینجا رسیده ایم.


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:2 | |







ستاره‌هایی که به ازدواج‌شان وفادار ماندند!!!

 

ستاره‌هایی که به ازدواج‌شان وفادار ماندند

ستاره‌هایی که به ازدواج‌شان وفادار ماندند
در دنیای سینمای تجاری و جایی که ازدواج‌های 72 روزه و حتی ازدواج 56 ساعته هم داشته‌ایم اگر در این اوضاع و احوال زوجی بتوانند 20 یا 30 سال را در کنار هم و به دور از حواشی زندگی کنند خیلی عجیب و در خور تقدیر است

خودشان می گویند روی هر حرفه ای زوم کنی همین قدر حاشیه هست و چه بسا در برخی از شغل ها بیشتر هم باشد. اما در دنیای سینمای تجاری و جایی که ازدواج های 72 روزه و حتی ازدواج 56 ساعته هم داشته ایم اگر در این اوضاع و احوال زوجی بتوانند 20 یا 30 سال را در کنار هم و به دور از حواشی زندگی کنند خیلی عجیب و در خور تقدیر است و جالب است که حتی در سینمای تجاری هم کسانی که ازدواج با دوام و موفقی داشته اند از نظر حرفه ای هم افراد موفق تری هستند.


 
زندگی همراه با شادی و غم


John Travolta & Kelly Pres


جان تراولتا و کلی پرستون از 1991 تا امروز


جان تراولتا و همسرش کلی هم امسال بیست و یکمین سالگرد ازدواج شان را جشن گرفتند. آنها صاحب ۳ فرزند به نام های جت و الا و بنجامین شدند. اما پسرشان جت در ۱۶ سالگی بر اثر بیماری کاوازاکی در دوم ژانویه سال ۲۰۰۹ هنگامی که برای تعطیلات همراه خانواده به باهاما رفته بودند درگذشت. این زوج نیز سال های طولانی است که با یکدیگر ازدواج کرده اند و شادی و ناراحتی های زیادی را مانند از دست دادن پسرشان، در کنار یکدیگر گذرانده اند.
 




 
عشق همراه با فداکاری


Antonio Banderas & Melanie


آنتونیو باندراس و ملانی گریفیث از 1999 تا امروز


هرچند آنتونیو باندراس یک ازدواج نا موفق با آنا لزا هنرمند اسپانیایی داشته است اما از وقتی که در سال ۱۹۹۶ با ملانی گریفیث ازدواج کرد زندگی اش به کلی تغییر کرد و به صف برترین های سینمای تجاری پیوست. ملانی گریفیث هم از همسر قبلی اش 2 فرزند به نام های آلكساندر و داكوتا دارد. ثمره ازدواج او با آنتونی نیز یك دختر به نام «استلا» است. ملانی گریفیث پس از ازدواج با آنتونیو باندراس کم کار تر شده است. این زوج سال گذشته شانزدهمین سالگرد ازدواجشان را در یک ویلای باشکوه در باهاماس جشن گرفتند.
 



یک ازدواج عاشقانه


Denzel Washington & Pauletta Washington


دنزل واشنگتن و پاولتا از 1983 تا امروز


دنزل در سال ۱۹۸۳ با بازیگر زن پاولتا پیرسون ازدواج کرد. این زوج هم اکنون دارای ۴ فرزند هستند؛ جان دیوید که فوتبالیست حرفه ای است، کیشا و در آخر یک دوقلو با نام های الیویا و مالکوم (به افتخار فیلم «مالکوم ایکس») که در آوریل ۱۹۹۱ به دنیا آمدند. واشنگتن و همسرش این قدر به هم علاقه دارند که 12 سال بعد از ازدواج شان مجددا در سال ۱۹۹۵ یاد و خاطره مراسم عروسی شان را این بار در آفریقای جنوبی زنده کردند. آنها امسال بیست و نهمین سالگرد ازدواج شان را جشن گرفتند و به نظر می رسد یکی از معدود زوج هایی باشند که 30 سال درکنار هم و در دنیای پر زرق و برق سینمای تجاری زندگی کرده اند.
 




 
هیچ کس فکرش را نمی کرد


DAVID BECKHAM & VICTORIA


دیوید و ویکتوریا بکهام از 1997 تا امروز


از سال 1997که دیوید بکام و ویکتوریا با هم آشنا شدند و ازدواج کردند همه در انتظار بودند که این دو از هم جدا شوند حتی برخی از سایت ها روزشمار جدایی هم برایشان ساخته بودند اما این دو با توجه به بحران های بی شماری که طی این سال ها برایشان ساخته اند و با اینکه در 3 کشور مختلف زندگی شان را ادامه داده اند، اتفاقا روز به روز پدر و مادر بهتری شده اند و اکنون 15 سال است که با هم زندگی می کنند. ثمره ازدواج آنها 4 فرزند است و به نظر می رسد بعد از به دنیا آمدن دخترشان دیگر زندگی شان روی روال افتاده است.
 




 
یک خانواده پرجمعیت


STEVEN SPIELBERG & KATE CAPSHAW


استیون اسپیلبرگو کیت کپ شاو از 1991 تا امروز


استیون اسپیلبرگ دو بار ازدواج کرده است؛ بار اول با کاترین بیگلو کارگردان سینمای تجاری که خیلی پایدار نبود و بار دوم با کیت کپ شاو که حاصلش 21 سال زندگی مشترک است و 5 فرزند هم از این ازدواج دارند. این خانواده در قصر مجللشان در ناحیه صخره های پاسیفیک در کالیفرنیا زندگی می کنند. یکی از دوستان خانوادگی استیون که به آنها خیلی نزدیک است درباره این زوج می گوید: « همه می دانیم که راز زندگی زناشویی طولانی مدت این زوج تنها به دلیل توانایی کیت است. او در فیلم ایندیانا جونز بازیگر نقش اصلی بود. اگر او می خواست مانند نقشش در فیلم رفتار کند آنها سالیان سال بود که از هم جدا شده بودند.» اسپیلبرگ هم می گوید : «علاقه به بچه ها و مدیریت بی نظیر کیت فقط می توانست چنین زندگی خوبی را برای سال های قبل فراهم آورد تا من به کارهایم برسم و فیلم هایی که دوست دارم را بسازم.»
 


 


 
دوستان قدیمی


Tom Hanks & Rita Wilson


تام هنکس و ریتا ویلسون از 1988 تا امروز


درست 24 سال از ازدواج آنها می گذرد این دو با هم در پشت صحنه فیلم «دوستان صمیمی» آشنا شدند ولی بعد، حین بازی در فیلم «داوطلبان» ازدواج کردند. آنها 2 پسر به نام های چستر و ترومن دارند. در این سال ها تام هنکس دوبار جایزه اسکار گرفته و همسرش چند فیلم موفق تهیه کرده است. آنها 10 سال قبل با تهیه عروس چاق یونانی کمپانی فیلمسازی خودشان را راه انداختند که میلیون ها دلار به کمپانی شان سود رساند. ریتا ویلسون آدم بی حاشیه ای است و فقط در مراسم مهم که به حضورش احتیاج باشد در کنار تام دیده می شود. او اغلب ترجیح می دهد مثل یک آدم بیکار جلوی دست و پای شوهرش نباشد.
 





 
یک عاشقانه واقعی


Meryl Streep & Don Gummer


مریل استریپ و دان گامر از 1978 تا امروز


مریل استریپ به همراه همسرش دان گامر که یک مجسمه ساز است یک زندگی رؤیایی و کاملا موفق دارند. او وقتی امسال جایزه اسکار می گرفت گفت :«هنگامی كه در آخر نطق تان از همسرتان تشكر می كنید این تشكر زیر صدای موسیقی پنهان می شود اما من می خواهم همسرم بداند ارزشمندترین داشته هایم در زندگی مان را او به من داده است ». مریل استریپ 34 سال است كه زندگی خوبی با شوهر هنرمندش دان گامر دارد، آنها 4 فرزند دارند و تا جایی كه ممكن است سعی می كنند زندگی خصوصی شان را به دور از جنجال نگه دارند. همسرش هم در رابطه با این پیوند 34 ساله می گوید : «ما خیلی خوش شانسیم كه یكدیگر را داریم، خودمان هم این را می دانیم، زندگی زناشویی ما و زندگی 4 فرزندمان، همه آن چیزی است كه به تصمیمات مان جهت می دهد؛ خوش شانسی دیگر ما این است كه زندگی مان به اندازه ای انعطاف پذیر است كه با این نیازهای در حال تغییرمان در كار و زندگی همراهی می كند».
 


 


 
خانواده خوشحال


Will & Jada Pinkett Smith


ویل اسمیت و جادا پینکت از 1997 تا امروز


ویل اسمیت و همسرش جادا در سال 1997 نامزد شدند و بعد از مدت كوتاهی ازدواج كردند البته مراسم ازدواج آنها خیلی ساده بود چون هر دو در آغاز راه بازیگری شان بودند و هنوز مشهور و پولدار نشده بودند به همین خاطر در سال 2008 و پس از شرکت در مراسم مجلل تام کروز و همسرش یک جشن باشکوه تجدید ازدواج گرفتند. این دو صاحب 2 فرزند به نام های جیدن و یلوكامیل هستند که مثل پدر و مادرشان مشهورند و با اینکه هنوز نوجوان هستند درآمدشان میلیونی است. ویل اسمیت چند سالی است با کمک همسرش در زمینه اقتصادی هم فعالیت می کند آنها در فیلادلفیا چند رستوران زنجیره ای بازكرده اند كه مشتریان زیادی دارد. با وجود اختلافاتی که این زوج مشهور در خلال سال های گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده اند اما هنوز کنار یکدیگر مانده اند. اگر آنها به همین رفتار خود ادامه دهند عنوان قوی ترین زوج سینمای جهان را به خود اختصاص می دهند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:0 | |







حشره خندان را تا بحال دیده اید؟! +عکس!

 

حشره خندان را تا بحال دیده اید؟! +عکس

حشره خندان را تا بحال دیده اید؟! +عکس
اما در حین این بررسی ها، نکته جالبی توجه جانورشناسان را بخود جلب کرده بود.این حشره بامزه وقتی زیر میکروسکوپ جانورشناسان قرار می گرفت، در زاویه ای خاص لبخندی به لب داشت.

گونه ای جدید از حشرات در جنگلهای فرانسه کشف شده که تاکنون نمونه ای از آن مشاهده نشده است.

جانور شناسان پس از بررسی های ابتدایی این حشره عجیب را منسوب به گونه پشه ها و ملخ ها دانستند.در واقع ساختار بدنی این حشره خاص و بامزه به گونه ایست که ترکیبی از پشه ها و ملخ هاست.

این حشره دو چشم در پشت سر خود دارد که نسبت به حجم سرش بسیار بزرگتر نشان می دهد.ضمنا دهان ان نیز بر روی صورتش واقع شده است.شاخکهای بلند آن نیز چهره اش را نسبت به هم ردیفانش تا حدودی متفاوت کرده است.

اما در حین این بررسی ها ، نکته جالبی توجه جانورشناسان را بخود جلب کرده بود.این حشره بامزه وقتی زیر میکروسکوپ جانورشناسان قرار می گرفت، در زاویه ای خاص لبخندی به لب داشت.البته این لبخند نه به شکل واقعی بلکه خطوطی که بر روی بدن این حشره نقش بسته بودف تداعی لبخندی زیبا را برای آنها به وجود آورده بود.آنها ، این حشره جالب را موقتا خندان نامیده اند تا بعد از بررسی های بیشتر بتوانند گونه دقیق آنرا مشخص کنند.










[+] نوشته شده توسط سلمان در 17:57 | |







كوچكترين كتاب جهان گينسي‌ شد +عکس!!

 

كوچكترين كتاب جهان گينسي‌ شد +عکس

كوچكترين كتاب جهان گينسي‌ شد +عکس
اين كتاب متشكل از 30 صفحه است و در هر صفحه آن 11 خط وجود دارد.

كوچكترين كتاب چاپ شده جهان توانست در كتاب ثبت ركوردهاي جهاني گينس ركورددار شود.


اين كتاب كوچك در ابعاد 0/9 ميليمتر در 0/9 ميليمتر در روسيه توليد شد.


اين كتاب متشكل از 30 صفحه است و در هر صفحه آن 11 خط وجود دارد.

به گزارش پايگاه اينترنتي ثبت ركوردهاي جهاني گينس، اين نسخه از اين كتاب در سال 1996 ميلادي در يك صد نسخه منتشر شد كه نيمي از آن به زبان روسي و نيمي از آن به زبان انگليسي به چاپ رسيده است.

[+] نوشته شده توسط سلمان در 17:54 | |







قدرت عجیب این پسر بچه همه را متعجب کرد!!

 

قدرت عجیب این پسر بچه همه را متعجب کرد!

قدرت عجیب این پسر بچه همه را متعجب کرد!
والدین اکثرا با کودکان خود دچار مشکل غذا خوردن هستند و باید آنها را برای بزرگ و قوی شدن به خوردن گوشت و سبزیجات تشویق کنند.

والدین اکثرا با کودکان خود دچار مشکل غذا خوردن هستند و باید آنها را برای بزرگ و قوی شدن به خوردن گوشت و سبزیجات تشویق کنند.
 


اما در مورد این پسر هفت ساله چینی موضوع بسیار متفاوت است.او نیازی به تشویق برای غذا خوردن ندارد.

این دانش آموز چنان قدرتمند است که می تواند ماشینی را بکشد یا پدرش را که 90 کیلو وزن دارد حمل کند.او به راحتی کیسه های 100 کیلویی سیمان را بلند می کند.

تصاویری از قدرت بدنی فوق العاده این پسر بچه را که از هم سن و سالهای خودش هم درشت تر است را در زیر می بینیم:
 










[+] نوشته شده توسط سلمان در 17:50 | |







عکس معروفی که بعد از 80سال مشخص شد واقعیت نداشته است!!

عکس معروفی که بعد از 80سال مشخص شد واقعیت نداشته است!! + عکس

عکس یکی از ماندگارترین هنرهایی است که رخدادهای تلخ و شیرین گذشته را برای آیندگان زنده نگه می دارد؛ ولی این عکس که 80 سال از عمر آن می گذرد، تنها یک تصویر تبلیغاتی بود ولی در زمان چاپ و انتشار آن به این مطلب اشاره نشده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «اسلت» فرانسه، تصویری که با نام «نهار بر فراز آسمانخراش» (Lunch Atop a Skyscraper) به مدت هشتاد سال گذشته یکی از شناخته ترین و پربیننده ترین تصاویر در جهان به حساب می آید، واقعیت ندارد و تنها یک پوستر تبلیغاتی است.

در این عکس، شماری از کارگران شهر نیویورک مشاهده می شود که بر روی یک تیر آهن در کارگاه ساختمان سازی «منهتن» نشسته و در حالی که پاهای خود را آویزان کرده اند، مشغول غذا خوردن هستند.

عکس معروفی که بعد از 80سال مشخص شد واقعیت نداشته است!! + عکس

«کن جانسون»، مورخ آمریکایی در باره این تصویر گفت: این تصویر در 20 سپتامبر سال 1922 میلادی برای کارگاه ساختمانی «راکفلر سانتر»، تهیه و منتشر شده بود ولی برای همگان اینگونه عنوان شده است که این عکس واقعی است. وی افزود: اینکه این کارگران مشغول غذا خوردن هستند شکی نیست، ولی در آن زمان با یکصد عکس دیگر مونتاژ شده بود تا این تصویر به دست بیاید


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:59 | |







دختر سیاه پوستی 23ساله ای که دختر طلایی بریتانیا شد!

دختر سیاه پوستی 23ساله ای که دختر طلایی بریتانیا شد! + عکس

دختر بیست و سه ساله لندنی توانست در طی مدت کوتاهی در صدر اخبار هنری این کشور قرار بگیرد.

ليان لاهاواس که کار خود را تنها 9 ماه با آواز خواندن در رادیو های محلی آغاز کرده بود توانست با اجرای زنده در تورهای اروپایی طرفداران بسیاری را برای خود جذب کند.

این پدیده جدید موسیقی را بخاطر صدای بسیار زیبایش با "ادله"مقایسه می کنند.

دختر سیاه پوستی 23ساله ای که دختر طلایی بریتانیا شد! + عکس

""ليان" گفته است بعد از برنامه تور بريتانيا قصد دارد به اجراي برنامه زنده در امريکا بپردازد. او که يک پديده در موسيقي انگلستان است گفته ميشود به زودي به اسطوره اي فراموش نشدني تبديل خواهد شد. او اکنون پديده سال 2012 است و ميگويد قصد دارد خيلي زود موفقيت هاي بيشتر و بزرگتري را تجربه کند.

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:57 | |







دختر عجیبی که در رگ‌هایش خون وجود ندارد !!

دختر عجیبی که در رگ‌هایش خون وجود ندارد + عکس

در یک پدیده بسیار نادر نوزادی بدون داشتن خون در رگ هایش متولد شد!

به گزارش سه نسل به نقل از ایران پایا ، اولویا نوروتن دختر شش ماهه ای است که طی یک پدیده نادر بدون وجود خون در رگ هایش متولد شد. براساس گزارش ها، این دختر هنگامی که بدنیا آمده است در رگ هایش خون جاری نبود و بدون خون زنده ماند و به حیات خود ادامه داده است.

دختر عجیبی که در رگ‌هایش خون وجود ندارد + عکس

طبق تشخیص پزشکان استرالیایی، این نوزاد هنگام تولد تمامی خونی را که در رگ هایش جاری بوده را از دست داده است. پزشکان پس از تولد این نوزاد تنها دو ساعت وقت داشته اند که خون را به بدن این نوزاد بازگرداند تا وی بتواند به زندگی خود ادامه دهد.

دختر عجیبی که در رگ‌هایش خون وجود ندارد + عکس

پزشکان توانستند طی دو ساعت خون را به بدن او بازگرداندند و جان وی را نجات دادند. پزشکان استرالیایی این پدیده را بسیار نادر می دانند و از هر پنج هزار نوزادی که متولد می شود تنها یک نفر به این بیماری مبتلا می شود.

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:55 | |







عکس های زیبا ترین زن رقاص روی یخ منتخب دنیا!

عکس های زیبا ترین زن رقاص روی یخ منتخب دنیا

کیرا کروپی، به عنوان زیباترین زن در ورزش رقص روی یخ در جهان شناخته میشود.

این رقاص فنلاندی (متولد 26 سپتامبر 1988 ) که یکی از مدعیان قهرمانی همیشگی این رشته است در سال 2007 و 2010 توانست مدال برنز رقایت های اروپای ارن رشته را بدست آورد.

عکس های زیبا ترین زن رقاص روی یخ منتخب دنیا

دوبار قهرمانی در مسابقات ملی فلاند در سال های 2009 و 2011 و قهرمانی 2010 جهان از دیگر افتخارات این زن زیبا به شمار می رود.

 

عکس های زیبا ترین زن رقاص روی یخ منتخب دنیا

همچنین پدر این زن زیبا یعنی رانو کروپی توانست به عنوان سرمربی تیم ملی فلاند را در المپیک ۱۹۹۸ سوم کرد.

 

عکس های زیبا ترین زن رقاص روی یخ منتخب دنیا

 

عکس های زیبا ترین زن رقاص روی یخ منتخب دنیا
عکس های زیبا ترین زن رقاص روی یخ منتخب دنیا


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:51 | |







قاتل: جنایت کردم اما پشیمان نیستم!!

قاتل: جنایت کردم اما پشیمان نیستم!

مرد ۳۸ساله ای که روز جمعه گذشته جوانی را کشته بود به خراسان گفت: از ارتکاب قتل پشیمان نیستم چون من «گنده خواجه ربیع» هستم.

به گزارش خراسان، متهم این پرونده صبح روز گذشته در گفت وگو با خراسان گفت: تاکنون چندین بار زندانی شده ام که طولانی ترین آن ۳سال بوده و در بقیه موارد هم هر بار چند ماهی را در زندان سپری کرده ام یک بار هم به خاطر داشتن اسلحه کلاشینکف ۴۵روز در زندان بودم. ۳ فرزند دارم که کوچک ترین آنها ۲سال دارد و دلم برای او تنگ می شود.

وی اضافه کرد: سال ۸۰ ازدواج کردم و پس از آن نیز با دختری که اهل یکی از شهرهای شمال خراسان رضوی بود به عنوان همسر دوم ازدواج کردم که بعد از مدتی فوت کرد.

سرت هم بخیه خورده! شکسته بود؟

بله! حدود ۱۰روز قبل با برادرم دعوایمان شد. مرا سنگ باران کردند الان ۳روز است که از بیمارستان مرخص شده ام.

به چه جرمی زندانی بودی؟

همه چیز! من که از کسی باکی ندارم به من می گویند «گنده خواجه ربیع» همین را بنویس. چند وقت قبل یک مامور کلانتری را هم زدم و ۱۱ روز به زندان رفتم.

به چه شغلی مشغول بودی؟

ورشکسته شدم قبلا انبار ضایعاتی داشتم، کلاهم را برداشتند البته اطرافیانم و کارگرانم مواد می فروختند!

ماجرای قتل چه بود؟ چرا آدم کشتی؟

ساعت ۳ بعدازظهر جمعه من و دوستم با موتور به اسماعیل آباد (واقع در صدمتری) رفتیم ۱۵هزار تومان دادیم تا جنس (موادمخدر) بگیرم که دیدم یکی مرد کارتن خوابی را با لگد می زند راستش من به کارتن خواب ها حساسیت دارم یعنی آن ها را خیلی دوست دارم به او گفتم چرا می زنی؟ اگر مشکل مالی (برای تهیه مواد) دارد من ۲۰هزار تومان دارم می دهم اما او به مادرم ناسزا گفت. من هم که از فحش دادن بدم می آید به خصوص وقتی درباره مادر باشد کاردم را کشیدم و ضربه ای به صورتش زدم که زیر فکش خورد و روی زمین افتاد.

کارد را از قبل همراه داشتی؟

بله! کارد من ۳ تیغه است. همیشه کاردم را با خودم می برم.

بعد از آن چه کردی؟

آمدم به دوستم گفتم با یکی بحث کردم فرار کن برویم او با موتورسیکلت مرا به خانه رساند من هم کارد را شستم و پنهان کردم وقتی ماموران آمدند کارد را پیدا نکردند ولی به آنها گفتم آن را به همسایه روبه رویی داده ام که آن را تحویل ماموران داد.

الان از ارتکاب جنایت پشیمانی؟

 

نه! چرا پشیمان باشم من «گنده خواجه ربیع» هستم. پشیمانی معنی ندارد البته من واقعیت ها را می گویم چون مادرم ۳ نصیحت به من می کرد اول این که مال مردم را نخورم، دوم به ناموس مردم نگاه نکنم و سوم هم دروغ نگویم. چون مادرم گفته اگر این ۳ کار را انجام بدهی تن من در گور می لرزد.

شایان ذکر است: عصر جمعه گذشته شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کردند موتورسواران جوانی را به ضرب چاقو در منطقه اسماعیل آباد در منطقه صدمتری مجروح کردند و متواری شدند. در پی دریافت این خبر و به دستور سرهنگ بانژاد (رئیس کلانتری خواجه ربیع) ماموران انتظامی به تحقیق در این باره پرداختند که مشخص شد جوان مجروح در بیمارستان جان باخته است بنابراین موضوع به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اعلام شد و مقام قضایی پس از حضور در محل حادثه، دستورات ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری متهمان صادر کرد.

ماموران تجسس کلانتری پس از گذشت ۲ساعت موفق شدند موتورسواران را در مخفی گاه های خود دستگیر کنند. در این میان «ع.م» مرد ۳۸ساله به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:49 | |







راننده مست 7 نوجوان را کشت!!

راننده مست 7 نوجوان را کشت

یك راننده مست روسی با سرعت 200 كیلومتر بر ساعت با یك ایستگاه اتوبوس در غرب مسكو تصادف كرد و هفت نوجوان را به قتل رساند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ریانووستی، پلیس مسكو اعلام كرد: شامگاه امشب مردی 29 ساله سوار بر اتومبیل تویوتا در حالت مستی و سرعت زیاد كنترل وسیله نقلیه را از دست داد و پس از برخورد با یك ایستگاه اتوبوس در غرب شهر مسكو هفت نوجوان را كه در انتظار رسیدن اتوبوس بودند ، به قتل رساند.

پلیس افزود: تعداد زیادی دانش آموز و افراد دیگر در ایستگاه انتظار می كشیدند كه این حادثه رخ داد. قربانیان شامل سه پسر و چهار دختر نوجوان هستند. در عین حال دستكم سه نفر نیز به شدت مجروح شده اند.

پلیس مسكو خاطرنشان كرد: راننده را كه دچار جراحات سطحی شده ، دستگیر كرده است. گواهینامه وی دو سال پیش به دلیل سرعت زیاد لغو شده بود.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:47 | |







مسیر وحشتناک برای خارج شدن از یک روستا!!

مسیر وحشتناک برای خارج شدن از یک روستا!! + عکس

اگر شما از جمله افرادی هستید که گاهی دچار سرگیجه می شوید هرگز به بازدید از دهکده یوشان در چین فکرهم نکنید.

با وجود اینکه این دهکده در یک موقعیت مکانی بسیار زیبا واقع شده است، ولی تنها راه ارتباطی این دهکده به بیرون یک زیپ لاین است که در 400 کیلومتر بالای دره حرکت می کند.

یک جفت کابل ضخیم بین دو صخره روبه قرار دارد که به همراه یک قفس آهنی که در زیر آن آویخته شده است افراد و کالا ها را به داخل و خارج دهکده حمل می کند.

مسیر وحشتناک برای خارج شدن از یک روستا!! + عکس

مسیر وحشتناک برای خارج شدن از یک روستا!! + عکس

دهکده یوشان تنها بیش از 200 نفر جمعیت دارد و تا قبل از ساخت راه کابلی در سال 1997 ، روستاییان باید چندین روز را تا نزدیکترین روستا پیاده روی می کردند. این راه کابلی به وسیله یک موتور دیزلی حرکت می کند و 1000 متر طول دارد که در 400 متر بالای دره قرار دارد.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:46 | |







شایع‌ ترین وسیله خودکشی در ایران !؟

شایع‌ ترین وسیله خودکشی در ایران !؟

حلق آویز کردن، نماد و سنتی ترین روش خودکشی در جامعه ایران جای خود را به استفاده از دارو داده است.

حلق آویز کردن، نماد و سنتی ترین روش خودکشی در جامعه ایران جای خود را به استفاده از دارو داده است. روز گذشته مدیرکل سلامت روان وزارت بهداشت اعلام کرد: مهم ترین و شایع ترین عامل و وسیله خودکشی در کشور ما داروست و مسمومیت دارویی عامل خودکشی در کشور است.

آمار رسمی وزارت بهداشت از افزایش میزان خودکشی به روش استفاده و سوءاستفاده از دارو های مرگ آور و دارای دز بالا نشان می دهد روش اقدام به خودکشی در جامعه ایران تغییر کرده است.

به طوری  که بر اساس نتایج تحقیقات صورت گرفته در سال های ابتدایی دهه 80 در کشور به لحاظ روش خودکشی در ایران، حلق آویز کردن شایع ترین روش خودکشی مردان به ویژه در استان های همدان، لرستان و ایلام و خودسوزی شایع ترین روش به ویژه در استان های ایلام، کرمانشاه و لرستان است.

بر اساس آمار پزشکی قانونی در سال 1381 روش های خودکشی شایع مردان به ترتیب دارآویختگی، خوردن دارو و سموم و استفاده از اسلحه گرم و در زنان خوردن دارو و سموم و خودسوزی بوده است.

از سوی دیگر روند سالانه مرگ های ناشی از مسمومیت های دارویی از سال های 1381 تا 1389 نشان می دهد میزان این مرگ ها از 185 مورد در سال1381 به 362 مورد در سال 1385 و به 551 مورد در سال 1389 رسیده است. به عبارت دیگر خودکشی و مرگ های ناشی از مسمومیت دارویی در دهه گذشته چهاربرابر شده است.

وضعیت خودکشی در ایران

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، روزانه 13 مورد خودکشی با میانگین سنی 29 سال در ایران اتفاق می افتد. طبق این آمار، نسبت خودکشی مردان به زنان 2.5 به یک یا بعضا 4.5 مرد به یک زن است. هر چند آمار خودکشی در ایران از بسیاری از کشور ها پایین است، مقایسه این آمار با آمار ثبت شده سال گذشته در ایران رشد قابل توجهی را نشان می دهد به طوری  که میزان اقدام به خودکشی از هر1.3 در هر صدهزار نفر در سال 1363 به شش در صد هزار نفر در سال 1383 رسیده است.

همچنین آمار خودکشی در استان های کشور نشان می دهد که شرایط در بعضی مناطق ایران بحرانی است. برای نمونه طبق آخرین گزارشی که نیروی انتظامی در سال 1383 منتشر کرده است، نرخ اقدام به خودکشی در ایلام 1.7 در هر صد هزار نفر است و میزان خودکشی موفق در هر صد هزار نفر9.28 و نسبت خودکشی موفق مردان نسبت به زنان 1 به 4.1 است.

پس از ایلام، لرستان با4.11 در هر صد هزار نفر، کرمانشاه6.9 در هر صد هزار نفر، گلستان 5.9در هر صد هزار نفر و کهگیلویه و بویراحمد با2.9 در هر صد هزار نفر بالا ترین میزان خودکشی در استان های کشور را دارند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:43 | |







دختر زیبای کریس دی برگ، عکس های برهنه اش را فروخت!!

دختر زیبای کریس دی برگ، عکس های برهنه اش را فروخت.

کریستوفر جان دیویسون ملقب به کریس دی برگ در ١٥ اکتبر سال ١٩٤٨ در آرژانتین متولد شد. پدرش "چارلز دیویسون" دیپلمات انگلیسی و مادرش "ماوی امیلی دی برگ" منشی ایرلندی بود. کودکی کریس دی برگ به خاطر شغل دیپلماتیک پدر به مسافرت و کسب تجربه در این راه گذشت و به این خاطر در کشورهای مختلفی مثل مالت، نیجریه و زئیر بزرگ شد. هنگامی که ١٢ ساله بود خانواده اش به ‘Emerald Isle" در ایرلند رفتند، جایی که هنوز هم کریس دی برگ با همسرش دایان و سه فرزندش رزانا، هوبی و مایکل زندگی می کند.

دختر زیبای کریس دی برگ، عکس های برهنه اش را فروخت!! + عکس

کریس دی برگ در ایران نیز محبوبیت زیادی دارد و چند سال پیش بود که قطعه ای مشترک با گروه آریان نیز اجرا کرد. اما در هفته گذشته دختر وی یعنی رزانا دست به اقدام عجیبی زد. او که سابقه انتخاب شدن به عنوان دوشیزه جهان را نیز دارا می باشد به یکباره با بستن قراردادی با یک مجله اقدام به انتشار تصاویر برهنه خود در این مجله گرفت!! کریس دی برگ چندسال پیش ترانه و آهنگی برای همین دخترش ساخته و به او تقدیم کرده بود.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:41 | |







7مهر ماه سال روز شهادت سرتیپ جواد فکوری!!

 

۷ مهر ماه سال روز شهادت سرتیپ جواد فکوری


 

 

ناگهان انفجار مهیبی در هوا پیما رخ داد.
صدای نامفهوم و هراسناک خلبان به گوش می رسید:
...هیچی ندارم...هیچی ندارم...
برج مراقبت:چطور هیچی نداری؟!چهارتا موتور داری!
صدا این بار نا مفهوم تر بود...
هیچی ندارم ...چراغ های باند رو روشن کنید!
یکباره برق هواپیما قطع شد...ارتفاع هر لحظه کم و کم تر می شد.
عقربه نشان دهنده ها به سمت صفر در حرکت بود.
زمان به سرعت می گذشت و هوا پیما همچون قطعه سنگی در حال سقوط بود...
((فکوری)) با چراغ قوه جیبی لحظه ای به نشان دهنده ها و به ملخ های هواپیما که هر آن از دور سرعتش کاسته می شد نگاهی کرد و سپس آرام گفت : ((همه چیزتمام شد!امیدی نیست!به خدا توکل کنید...))
وسپس آرام و مطمئن در کنار دیگر همرزمانش نشست و قرآن کوچک جیبی اش را باز کرد...

 

 

وظیفه ماست یاد شهدا را گرامی بداریم
شهید جواد فکوری در دیماه سال 1317 در محله ((چرنداپ)) کوی شرکت تبریز به دنیا آمد .پدرش فردی مذهبی و از کاسب های جز بود که در آن زمان به علت عدم رونق بازار به همراه خانواده اش به تهران مهاجرت کرد و در این شهر اقمت گزید . جواد پس از گذراندن ایام طفولیت پای به مدرسه نهاد دوران ابتدایی را در مدرسه اقبال واقع در محله قدیم (( دردار )) و تحصیلات متوسطه را در دبیرستان مروی تهران به پایان رساند و در سال 1337 موفق به اخذ دیپلم گردید . وی دارای هوشی سرشار و ذهنی خلاق بود و در طول دوران تحصیل همواره یکی از شاگردان موفق و ممتاز کلاس به شمار می آمد . شهید فکوری در سال 1338 در آزمون سراسری دانشگاه شرکت کرد و در رشته پزشکی پذیرفته شد اما به دلیل علاقه وافری که به آموختن فن خلبانی داشت انصراف داده و در مهر ماه همان سال به استخدام دانشکده خلبانی نیروی هوایی در آمد و پس از گذراندن دوره های مقدماتی اولین پرواز مستقل خود را در خردادماه 1339 با یک فروند هواپیمای تی 33 و به مدت یک ساعت و نیم بر فراز آسمان دوشان تپه در وضعیت های مختلف انجام داد که پس از فرود مورد تشویق استاد خلبان قرار گرفت .

شهید فکوری پس از گذراندن دوره مقدماتی پرواز در ایران جهت تکمیل دوره تخصصی پرواز به کشور آمریکا اعزام و پس از 82 هفته با 263 ساعت پرواز با انواع هواپیما های شکاری موفق به دریافت گواهینامه خلبانی بر روی هواپیمای اف 4 شد .
پس از آن به ایران بازگشت و با درجه ستوان دومی در پایگاه یکم شکاری مهرآباد مشغول خدمت گردید .
مسولیت عملیات گردان 102 شکاری گردان یکم شکاری شعبه استاندارد گردان پرواز کور و عملیات تیپ سوم شکاری از عمده ترین مشاغل او قبل از پیروزی انقلاب بود .

وی با گذراندن دوره هلی هنر آموزگاری هنر پرواز تیر اندازی در شب و فرماندهی ستاد مجموعا با 3340 ساعت پرواز بر روی هواپیمای اف 4 یکی از خلبانان موفق و برتر نیروی هوایی بود .
شهید فکوري پس از پیروزی انقلاب مشاغل زیر را به عهده داشت : فرماندهی پایگاه دوم شکاری تبریز . فرماندهی منطقه هوایی مهرآباد . و معاون عملیات نیروی هوایی که به علت جدیت و پشتکاری که در مسولیت هایش از خود نشان اد در هفتم خرداد 1359 به سمت فرماندهی نیروی هوایی منصوب شد .
لیاقت و شایستگی شهید فکوری در مسولیت فرماندهی و ارایه طرح های منطقی و کاربردی وی در ساماندهی نیروی هوایی پس از انقلاب باعث شد در بیستم شهریور ماه همین سال به عنوان وزیر دفاع به کابینه شهید رجایی راه یابد و تمامی اوقات خویش را تا آنجا که در توان داشت در این دو سنگر بگذراند .
نقش شهید فکوری در خنثی نمودن ماجرای حزب خلق مسلمان در تبریز زمانی که فرماندهی پایگاه دوم شکاری را بر عهده داشت بسیار حساس بود و او توانست با منسجم کردن نیرو های متعد پایگاه و همکاری برادران انجمن اسلامی توطئه دشمنان را نقش بر آب سازد .
وی زمانی به فرماندهی پایگاه یکم شکاری منصوب گردید که عناصر ضد انقلاب پایگاه مذکور هر روز در لوای شعار های انحرافی و طرح مسائل جنبی قصد داشتند که امور عملیاتی پایگاه را دچار وقفه و اختلال کنند اما با زحمات پی گیر شهید فکوری و کمک کارکنان دلسوز و متعهد نه تنها تلاش های عناصر ضد انقلاب خنثی و بی اثر شد بلکه کارایی عملیاتی پایگاه نیز افزایش یافت .
همچنین نقش شهید فکوری به صورتی قاطع و مصمم در هدایت عملیات خنثی سازی کودتای نوژه و نظارت وی در دستگیری عناصر این کودتا قابل توجه بوده است .
نقش شهید فکوری در طراحی و اجرای بزرگترین عملیات 140 فروندی که تنها به فاصله 10 ساعت از آغاز جنگ تحمیلی و به تلافی اولین حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق صورت گرفت همواره نقطه عطفی در تاریخ نبردها و جنگ های هوایی به شمار می آید .
شهید فکوری در سال های پس از انقلاب چندین بار توسط عناصر وابسته و ضد انقلاب تا مرز شهادت پیش رفت . سرانجام در شامگاه هفتم مهر ماه 1360 زمانی که به همراه تنی چند از سرداران این آب و خاک ( فلاحی . نامجو . کلاهدوز . جهان آرا و ... ) که حاملان خبر فتح و پیروزی رزمندگان سلحشور ایران بودند و به منظور دیدار و ارایه گزارش فتح به فرماندهی کل قوا امام خمینی از منطقه عملیاتی به تهران بازمی گشتند در اثر سانحه سقوط سی 130 در 30 مایلی جنوب شهر تهران ( کهریزک ) به افتخار شهادت نایل آمد.
ایشان به هنگام شهادت 43 سال داشت و از وی سه فرزند . دوپسر و یک دختر به یادگار مانده است .

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

 

عملیات اچ -3

 

در تاریخ ۴ آوریل، ۶ فروند جنگنده اف-۴ ئی و ۲ فروند جنگنده اف-۴ دی با کمک دو فروند هواپیمای سوخت‌رسان بوئینگ ۷۴۷ و بوئینگ ۷۰۷ موفق شدند از مرز هوایی سوریه با عراق وارد محدوده هوایی عراق شده و عملیات غیرممکن را موفقیت‌آمیز به انجام برسانند.این عملیات از لحاظ فنی یکی از پیچیده ترین عملیات‌های هوایی جهان به شمار می‌رود.شهید جواد فکوری یکی از طراحان این عملیات بوده.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:39 | |







اگر سهراب سپهری در زمان ما دانشجو بود!

اگر سهراب سپهری در زمان ما دانشجو بود

سهراب سپهری

اهل دانشگاهم
رشته ام علافیست
جیبهایم خالیست
پدری دارم

حسرتش یک شب خواب!
دوستانی همه از دم ناباب
و خدایی که مرا کرده جواب
اهل دانشگاهم
قبله ام استاد است
جانمازم نمره!

خوب میفهمم سهم آینده من بیکاریست
من نمیدانم که چرا میگویند
مرد تاجر خوب است و مهندس بیکار
و چرا در وسط سفره ما مدرک نیست
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید

باید از مردم دانا ترسید!
باید از قیمت دانش نالید!
وبه آنها فهماند
که من اینجا فهم را فهمیدم
من به گور پدر علم و هنر خندیدم


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:29 | |







دو روز کلیک نکنید! تا گوگل و یوتیوب 200 میلیون دلار ضرر کنند

 
روزها پس از توهین بی خردانه عده ای اجیر شده در آمریکا به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و خودداری سایت های گوگل و یوتیوب از حذف این فیلم موهن ، و پس از تظاهرات گسترده و اعتراض مسلمانان و موحدان سراسر جهان ، اینک نوبت به یک مقابله جالب مجازی رسیده اسیت.

به گزارش خبرنگار فناوری البرزنیوز، اکنون فراخوانی از طریق ایمیل و پیامک در میان آحاد جامعه در حال انتشار و گسترش است که در متن /ان به خودداری گوگل از حذف فیلم موهن اشاره و از کاربران مسلمان خواسته شده است در روزهای دوشنبه و سه شنبه 24 و 25 سپتامبر 2012 از ورود به سایتهای گوگل و یوتیوب خودداری کنند.

انتظار می رود افت شدید سهام این شرکت درپی کاهش ورود میلیون ها کاربر مسلمان در این دو روز خسارتی معادل 200 میلیون دلار به دست اندرکاران گوگل و یوتیوب وارد کند.

به گزارش البرزنیوز متاسفانه در دست گرفتن فضای گردش اطلاعات و حتی معرفی نتیجه جستجوها در سایتهایی نظیر گوگل و یاهو باعث شده عملا ابتکار عمل دراین فضا از دست مسلمانان خارج شده و روزانه صدها هزار دلار سود روانه جیب مدیران این شرکت ها شود.

گفتنی است بر اساس یک مطالعه علمی فقط در ایران سالانه نزدیک به 224 میلیون دلار سود به شرکت گوگل پرداخت می شود!

البرزنیوز امیدوار است کاربران محترم ضمن انتشار این فراخوان در فضای مجازی سهمی در ادای احترام به حضور پیامبر مهربان اسلام (ص) داشته باشند.

[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:27 | |







جشـن آبجــو 2012 برگــزار شد !!

جشـن آبجــو 2012 برگــزار شد
 

یکی از شاخص‌های ایالت بایرن، "جشن آبجو"‌ی آن است. این جشن که به جشن اکتبر هم معروف است، جشنواره‌ای است دو هفته‌ای که هر سال در آخر سپتامبر و آغاز اکتبر در مونیخ، پایتخت ایالت بایرن برگزار می‌شود.

این جشن، بزرگ‌ترین جشنواره از نوع خود در جهان است و هر سال حدود شش میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند. مرکز رویدادهای این جشنواره در محوطه بزرگی در نزدیک مونیخ قراردارد که به «سبزه‌زار ترز» مشهور است. شش آبجوسازی معروف بایرن، چادرهای بسیار بزرگی در این سبزه‌زار برپا می‌کنند. در هر یک از این چادرها، حدود چندهزار تن جای‌ می‌گیرند. آمار نشان می‌دهد که هر سال،‌ نزدیک به ۶ میلیون لیتر آبجو در طول این جشن مصرف می‌شود.

اولین جشن ‌آبجو در سال ۱۸۱۰، به مناسبت مراسم عروسی شاهزاده لودویگ اول برپا شد و چون بسیار موفق بود، سال‌های دیگر نیز تکرار شد.

"جشن اکتبر"، چند سالی است که به صحنه‌ی نمایش مد لباس‌های محلی این منطقه نیز تبدیل شده است. شخصیت‌های سیاسی، اقتصادی و هنری ایالت بایرن، هنگام افتتاح و نوشیدن آبجو از لیوان‌های بزرگ آبجوی مختص این ایالت، لباس‌های محلی قدیمی خود را هم به نمایش می‌گذارند: شلوار چرمی برای مردان و پیراهن‌های بلند چین‌دار با پیشبندهای مزین به تور برای زنان.

 




 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب كنید


 

بقیه در دامه مطلب...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:25 | |







تلخ ترین خط پایان های زندگی


 

به جاي آنکه عاشقانه انتخاب کنيم و بعد عاقلانه زندگي کنيم عاقلانه انتخاب کنيم و عاشقانه زندگي کنيم...

 

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:22 | |







پیشگیـری از کـمردرد با تمـرینات ورزشـی سـاده!

پیشگیـری از کـمردرد با تمـرینات ورزشـی سـاده


اکثر ما بطور معمول تمام روز رو در اداره یا دیگر محیط های کاری به یک حالت ثابت می نشینیم، در نتیجه آخر شب، وقتی که می خوایم به رختخواب بریم خیلی از ما درد کمی رو در پشتمون احساس می کنیم
این مسئله رو نادیده نگیرید ...


این درد مختصر بتدریج و براحتی ممکنه منجر به ناتوانیهای زیاد حرکتی یا حتی فوت بشه.
نگران نباشید دوستان عزیز، سعی کنید تمرینات زیر رو برای 10 دقیقه
هر روز صبح انجام بدید و این درد مزمن رو از بین ببرید
و از یک زندگی سالم لذت ببرید ...

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید













http://fungroups.ir/group/best.html
















[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:20 | |







مردی که بعنوان شیطان آمریکایی شناخته می شود!!

مردی که بعنوان شیطان آمریکایی شناخته می شود!! + عکس

دادگاهی در آمریکا، "فیلیپ گاریدو" موسوم به شیطان که سالها دخترش را مورد تجاوز جنسی قرار داده بود به 431 سال زندان محکوم کرد.

گاریدو متهم است که از سال 1991 زمانی که "جیسی" دخترش 11 سال داشته وی را به زور در خانه محبوس کرده و مورد تجاوز قرار می داد.

بر این اساس این پدر بی رحم آمریکایی از سال 1991 تا سال 2009 به مدت 18 سال دختر را مورد تجاوز قرار داده بود. این وقایع در حالی رخ داده که همسر این مرد آمریکایی نیز در جریان اقداماتش قرار داشت و وی نیز به 55سال حبس محکوم شد.

مردی که بعنوان شیطان آمریکایی شناخته می شود!! + عکس

پلیس آمریکا البته در نهایت در سال 2009 توانست این دختر را از چنگ پدر بی رحمش نجات دهد تا مقدمات محاکمه گاریدو در دادگاه ایجاد شود. اما در نهایت دادگاه آمریکایی فیلیپ گاریدو را به علت تجاوز به دخترش که هم اکنون 31 سال دارد به 431 سال حبس محکوم کرد که حکمی کم سابقه در آمریکا محسوب می شود.

جیسی که ترجیح داده بود در جلسه قرائت حکم دادگاه شرکت نکند، پیامی برای دادگاه ارسال کرده بود که در آن پدر خود را شیطان خطاب کرد. این دختر بی گناه آمریکایی که 18 سال مورد سوء استفاده پدرش قرار گرفته بود، تاکید کرد: تصمیم گرفتم در جلسه دادگاه حضور نداشته باشم تا لحظه ای دیگر از عمرم را با وجود وی (پدرش) از بین نبرم.

وی تاکید کرد: پدرم زندگی من و خانواده ام را از بین برد اما من حالا در وضعیت مناسبی هستم و از آن زندگی کابوس وار خارج شده ام.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 20:31 | |